Učitelský měsíčník: Snažíme se nalézat ideální, trvalá řešení, jenže taková nikdy nebudou

| V médiích

Statisíce zhlédnutí. Tisíce zpráv od žáků. Desítky videí na nejrůznějších sociálních platformách. Otevřená a příklady z praxe podložená kritika zastaralých pedagogických metod i špatných učitelů. Tím vším můžeme popsat Štěpánku Cimlovou. Neboli Štěkánku, učitelku z TikToku.

Prozradíte nám, kolik času trávíte denně online?
Obávám se, že to číslo je strašidelné. (smích) Všechna moje kreativní tvorba, textová i obrazová, je digitální, takže v online prostoru trávím vlastně veškerý volný čas. Samozřejmě po odečtení zdravotních procházek, setkání s přáteli, cvičení na klavír a podobně.
Mám digitální svět ráda, protože je neomezený. Mohu v něm realizovat jakýkoliv nápad, navazovat kontakty se zajímavými lidmi, vzdělávat se. Logicky jsou pak dny, kdy na počítači nebo s telefonem v ruce strávím i šest hodin denně. Na druhou stranu nikdy jen tak bezduše nescrolluju, to mě vůbec neoslovuje a nikdy neoslovovalo.
 
Mohla byste se s námi podělit o nějakou relativně čerstvou zprávu, která vám přišla na Instagram nebo TikTok? O konkrétní prosbu o radu od nějakého žáka?
 …